Wednesday, April 11, 2012

Dilema dalam meniti PRU ke-13

Menjelang PRU 13



PRU 13 nampaknya semakin hampir,

Apakah nasib yang bakal menimpa Bangsaku Melayu selepas PRU 13 ?

Terlihat gambar di atas, ia sememangnya mencuri perhatian saya.!

Perlukah DSAI dijulang sebagai pejuang agama dan bangsa sebegitu rupa?

Apakah dia sememangnya layak memakai pakaian di atas? Pakaian Datuk Laksamana Hang Tuah yang pernah mengungkapkan kata keramat “Takkan Melayu hilang di dunia”.

Renung sekali lagi gambar diatas, nampak gambar sebilah pedang dibelakang DSAI itu? kalaulah benar gambar pedang Rasulullah saw yang berada dekat dengan lehernya itu menjadi nyata , maka DSAI haruslah bersedia dan berwaspada selalu, mungkin hayat politiknya akan berakhir … ‘terpenggal’ tidak lama lagi!

Buat DSAI, saya rasa cukup - cukuplah dengan apa yang dia sudah lakukan dalam memecahbelahkan perpaduan Bangsa Melayu dan umat islam sehingga ke hari ini..

Terdetik di hati, mengapa tarikh keramat 9.1.12 dipilih untuk mendengar keputusan perbicaraan DSAI ??? . Bila dicampur kesemua angka diatas, jumlahnya begitu mendebarkan juga ! 13 !

9 + 1 + 1 + 2 = 13

Apakah tarikh keramat di atas akan membawa sinar harapan atau cahaya baru buat DSAI atau sebaliknya , sama-sama kita nantikan!

Apa kaitan DSAI dengan nombor dan angka pula , boleh dilihat penglibatan beliau di sini :

http://www.cuttingedge.org/news/n1020.html

Antara bala besar menimpa Bangsa Melayu ialah :



Sesungguhnya mereka tidak mampu menundukkan dan menghapuskan terus Bangsa Melayu di bumi bertuah ini sejak sekian lama, lalu menjadikan Melayu terus “layu dan lembut” pun sudah jadi satu kejayaan besar buat mereka!


Bentuk dan warna destar, baju dan samping adalah sama bagi dua individu di atas. Mungkin secara kebetulan sahaja!

Salah satu agenda mereka ialah menggalakkan Melayu menceburkan diri dalam perkara-perkara yang dimurkai Allah swt seperti judi, minum arak, zina dan maksiat.


Pusat judi bertaraf dunia juga sudah ada di Genting Highland.Bangsa melayu dan umat islam juga tidak terkecuali dari mengunjungi tempat tersebut.Kedai-kedai nombor ekor juga menjadi tumpuan mereka.




Arak juga sudah dijual secara berleluasa dan boleh didapati dengan mudah di mana-mana.

*Siapa yang lebih menyokong dalam industri penjualan arak ?


*Siapa yang menyokong islam liberal, kebebasan beragama, dan tidak menghiraukan gejala murtad yang semakin menular?

Saya ingatkan sekali lagi bahawa orang yang sama yang berjuang untuk BERSIH dan Kebebasan Seks LGBT itu juga dahulu pernah berjuang untuk IFC, saya ingatkan kembali apa tuntutan mereka dalam IFC :

Ancaman Daripada 14 Tuntutan IFC Terhadap Umat Islam

1. Seseorang anak yang dilahirkan oleh ibubapa Islam tidak seharusnya secara terus menjadi orang Islam. (kes Siti Hasnah Vanggarama)

2. Orang-orang bukan Islam yang telah memeluk Islam hendaklah diberikan kebebasan untuk kembali ke agama asal mereka(murtad) dan tidak boleh dikenakan tindakan undang-undang.

3.Sebarang kes pertukaran agama orang Islam kepada bukan Islam tidak sepatutnya dikendalikan oleh mahkamah syariah tetapi dikendalikan oleh mahkamah sivil.

4. Tidak perlu dicatatkan di dalam kad pengenalan seseorang Muslim bahawa ia beragama Islam

5. Orang bukan Islam tidak perlu dikehendaki menganut Islam sekiranya ingin berkahwin dengan orang Islam. Orang Islam hendaklah dibenarkan keluar daripada Islam(murtad) sekiranya ingin berkahwin dengan orang bukan Islam tanpa boleh dikenakan tindakan undang-undang.

6. Seseorang atau pasangan suami-isteri yang menukar agamanya dengan memeluk Islam tidak patut diberikan hak penjagaan anak.(Maksudnya anak hendaklah diserah kepada orang kafir)

7. Orang-orang yang bukan Islam yang mempunyai hubungan kekeluargaan dengan seorang yang memeluk Islam hendaklah diberikan hak menuntut harta pusakanya selepas kematiannya..

8. Kerajaan hendaklah menyediakan dana yang mencukupi untuk membina dan menyelenggara rumah-rumah ibadat orang bukan Islam sebagaimana kerajaan menyediakan dana yang serupa untuk masjid.

9. Orang-orang bukan Islam hendaklah dibenarkan dan tidak boleh dihalang daripada menggunakan perkataan-perkataan suci Islam dalam percakapan dan sebagainya.

10. Bible dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Indonesia sepatutnya dibenarkan untuk diedarkan kepada umum secara terbuka.

11. Pelajaran agama bukan Islam untuk penganut agama itu hendaklah diajar di semua sekolah.

12. Program-program berunsur Islam dalam bahasa ibunda sesuatu kaum hendaklah ditiadakan. (maksudnya rancangan al kuliyah, astro oasis, forum forum islam diharamkan!) Program dakwah agama lain selain Islam pula hendaklah dibenarkan untuk disiarkan dalam bahasa ibunda (maksudnya ceramah agama lain disiarkan secara terbuka ditelevision) masing-masing.

13. Orang-orang Islam yang membayar zakat tidak sepatutnya dikecualikan daripada membayar cukai pendapatan dan wang hasil zakat sepatutnya digunakan juga untuk keperluan orang-orang bukan Islam.

14. Sepatutnya islam tidak disebut sebagai pilihan pertama masyarakat Malaysia seperti dalam soal pakaian menutup aurat kepada pelajar sekolah.

-----------------------------------------------------------------------


Buat renungan bersama menjelang PRU 13, sila baca baik-baik beberapa artikel di bawah berulang-ulang kali… moga Allah swt beri petunjuk dan hidayah kepada kita semua.

Melayu bakal hilang kuasa! Bagaimana? Sila baca artikel ini dengan teliti:









Malaysia in the eye of Dajjal :


KLIK

KLIK


Ada apa dengan 2013 ?

KLIK


Antara kejayaan besar DAP dan PKR dalam Pakatan Rakyat di Malaysia :


*Mampu menukar landasan perjuangan asal PAS dari Negara Islam kepada Negara Berkebajikan.



*Mengangkat dan memertabatkan perjuangan Komunis Malaya.
*Bekerjasama dan saling bantu membantu antara PAS dan DAP.


Dulu kata tak boleh pakat dengan DAP , kini boleh demi undi.
apa yang penting Elaun MB terus naik .

*PAS berbangga membina hanya 1 Masjid sahaja ,manakala Berhala dan rumah ibadat agama lain tumbuh naik dengan megahnya.



Kemana perginya duit ini ???
Benarkah duit ini dikumpulkan untuk tujuan perjuangan islam dan dakwah islamiah???
Amat malang lagi jika melayu-islam beri atau derma wang untuk perjuangan parti cap roket.



*Berjaya mempengaruhi rakyat untuk menderhaka kepada Ketua Agama Negeri iaitu Sultan atau Raja Melayu!



Bila perjuangan islam tergelincir landasan, bila melayu mula murtad, bila rakyat menderhaka kepada Raja, bila maksiat tidak mampu dibezakan dengan ibadat.... maka tunggulah kehancuran melayu islam....

IBLIS dan DAJJAL pasti tersenyum puas kerana sememangnya itulah agenda mereka yang dirancang selama ini.... sedang berjalan..... melalui proksi-proksi terpilih....

Sedarlah dan renunglah wahai umat melayu islam sebelum terlambat.



Salam Perjuangan !

No comments:

Post a Comment