Monday, January 7, 2013

Semoga MELAYU DI BERI PETUNJUK !!!





Gambar dan video adalah pentunjuk dari Allah siapa Anwar sebenar....Mengapa masih ada lagi insan-insan yang tidak mahu ambil pengajaran? Malulah dengan anugerah akal fikiran yang Allah kurniakan....Tak kan ini pun susah nak buat penilaian
Fahaman Anwar Ibrahim adalah amat merbahaya pada umat islam kerana ia melibatkan banyak soal AKIDAH. Akidah itulah yang pertama kali di soal oleh Allah nanti. Mahukah kita meyokong agenda dan idealisme plularisme yang menyekutukan Allah? Tahukah dosa apa yang tidak akan diampunkan oleh Allah?

Sesungguhnya Allah tidak akan mengampuni dosa syirik, dan Dia mengampuni segala dosa yang selain dari (syirik) itu, bagi siapa yang dikehendaki-Nya. Barang siapa yang mempersekutukan Allah, maka sungguh ia telah berbuat dosa yang besar. Quran [4.48] 


....: "Kami tidak lain hanyalah manusia seperti kamu, akan tetapi Allah memberi kurnia kepada siapa yang Dia kehendaki di antara hamba-hamba-Nya. Dan tidak patut bagi kami mendatangkan suatu bukti kepada kamu melainkan dengan izin Allah. Dan hanya kepada Allah sajalah hendaknya orang-orang mukmin bertawakal. Quran [14.11]



Bukti Anwar berada di tempat kejadian dalam kes sodomy II 


Video seks Anwar dan china doll




Anwar menyokong pensamarataan agama - idelisme plularisme yang di dokong oleh Yahudi zionis laknatullah

Menyokong Murtad dan kebebasan dalam agama

Menyokong kebebasan beragama dan agenda murtad


Tidak menyokong negara Islam, tidak menyokong perlembagaan dan mahkamah bersandarkan Islam.

Menjual kalimah Allah dan pinggirkan perintah sultan


Bukti Anwar bersama NED yang ditajaan YAHUDI zionis

Lakonan Anwar, Beginikah yang orang yang patut di angkat sebagai pemimpin?


Anwar dlm temuramah BBC 12 Jan apabila ditanya mengenai sokongan daripada golongan pro-gay di Malaysia untuknya berikutan keputusan mahkamah, beliau berkata:

. Menyokong penuh pemansuhan undang undang lapok sodomi

. Golongan homoseksual adalah innosent yakni tidak bersalah. 

Meyokong dalam melindungi Negara ISRAEL



Datuk Seri Anwar Ibrahim dilaporkan akan menyokong segala usaha untuk melindungi negara Israel tetapi tidak mengesahkan untuk membuka hubungan diplomatik dengan negara itu sekiranya beliau dipilih menjadi Perdana Menteri Malaysia.

“Saya menyokong segala usaha untuk melindungi keselamatan negara Israel”, katanya seperti dilaporkan The Wall Street Journal (WSJ), Asia, 26 Jan.





Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim hadir di persidangan India Today Conclave pada 16 dan 17 Mac lalu yang turut disertai penulis buku kontroversi, Salman Rushdie. Fahaman liberal Anwar telah sampai ke tahap menyokong penulis buku yang menghina Rasullullah dan menghina Islam.

Bagi Anwar penghinaan yang dibuat oleh Salman Rushdie itu adalah satu karya. Inilah manusia dajal!Jadi apa beza Pas dan Salman Rushdie? Bersekongkol dan menyokong anwar bermakna Pas juga merelakan Islam dihina!!Malah, pada persidangan itu, beliau turut menyampaikan ceramah bertajuk 'Dari Diktator ke Demokrasi: Kejayaan Rakyat' manakala Salman menyampaikan ceramah bertajuk 'Merdeka: Saya Adalah Saya dan Itulah Saya'.



Orang seperti Anwar inikah yang puak-puak PAS mahu bergantung untuk laksana HUDUD?
Secara terang Anwar begitu takut, berhati-hati, begitu berharap dan begitu bergantung dengan dengan US dan Eropah. Adakah Yahudi dan Nasrani akan senang sekirannya hukum Allah di tegakkan di muka bumi? 

Maka Allah sudah pun berikan jawapan untuk kita:

Bismillahirahmanirrahim...

Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: "Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)". Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemauan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. Quran [2.120]

No comments:

Post a Comment