Thursday, December 20, 2012

Siapa Paling Anti MELAYU !



Kenyataan Media GAPS

Dap menghina kakitangan awam

Tahun lepas seorang pemimpin kanan Dap berkata, Dap akan merombak semula kakitangan awam kerana ramai sangat orang melayu. Kelmarin seorang pemimpin Dap pula berkata, kakitangan awam banyak makan rasuah puncanya juga sebab ramai sangat orang melayu.

Dap telah menghina kakitangan awam dan orang melayu. Dap sedang berusaha untuk menyamakan bangsa Melayu dengan rasuah.

GAPS berpendapat Dap memang semakin meroyan gilakan Putrajaya dan sebenarnya anti melayu! Di Indonesia, Thailand, Philipine, Vietnam, Laos, India - rasuah lebih hebat berbanding negara kita, tiada pun orang Melayu yang berkerja sebagai kakitangan awam di sana. Rasuah tiada kaitan dengan mana-mana bangsa atau agama ! Rasuah adalah penyakit umat akhir zaman.

Rasullullah pernah mengingatkan “Setiap umat punya cabaran, dan dugaan bagi umatku ialah harta". Harta adalah penyebab rasuah. Rasullullah sudah pesan awal-awal. Penyakit umat akhir zaman. DAP sekadar ingin menebalkan semangat kiasu dan chauvinist dalam perjuangan mereka ke puncak kuasa.

Pas sebagai rakan kongsi Dap dalam pakatan wajar mentarbiyyah pemimpin-pemimpin Dap berdasar kan hadis Rasullullah ini.

GAPS bersetuju rasuah adalah satu penyakit dan ia harus diperangi. Rasuah wajar digelar sebagai najis seperti mana kerajaan pernah menganggap dadah sebagai najis.

Rasuah timbul bila ada pemberi dan penerima. Yang memberi biasa nya adalah golongan saudagar, peniaga atau mereka yang berada. Dap wajar menjalankan kempen agar golongan saudagar, peniaga dan berada tidak memberikan rasuah. Mereka adalah punca rasuah.

GAPS berpandangan majoriti besar kakitangan awam telah menjalankan tanggungjawab dan amanah mereka dengan sempurna. Menuduh kakitangan awam sebagai banyak makan rasuah adalah perbuatan khianat yang tidak boleh dimaafkan kerana ia menjatuhkan maruah kakitangan awam, keluarga mereka dan bangsa mereka.

Hamidzun Khairuddin
Presiden
Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS)

Shah Alam
19 Dec 2012


Ulasan Pejuang Melaka

"Malai-si, Malai-Si, Malai-si"; begitulah laungan dan slogan yang dilaungkan oleh para cauvinis rasis dan extremis membawa kepada peristiwa berdarah 13 Mei 1969.

Laporan Majlis Gerakan Negara bertarikh 06 Okt 1969* menghuraikan secara terperinci kejadian yang berlaku terutamanya disekitar Kuala Lumpur setelah DAP memenangi beberapa kerusi dalam PRU 1969. Walaupun tidak membentuk Kerajaan, namun sikap cauvinis, rasis & extremis DAP sangat ketara!

Dan Ketua Pemuda DAPSY pada masa itu ialah Lim Kit Siang. Yup..Lim Kit Siang, tukun DAP yang mendapat undi tertinggi dalam pemilihan Sabtu lepas!

Malai-si, bermakna "Mampus Melayu"!

Selain slogan 'Mampus-Melayu" itu, pelbagai kata maki hamun dan cerca nista terhadap umat Melayu-Islam dihamburkan sepanjang perarakan yang di anjurkan cauvinis.

Antara yang direkod didalam Lapuran Mageran ialah 'buang semua polis Melayu', 'mati Melayu, sakai pigi masuk hutan', 'KL sekarang Cina punya', 'Melayu pigi balik kampung', 'kita hantam lu, sekarang kita ada kuasa', 'Melayu keluar, apa lagi duduk sini', 'semua Melayu kasi habis', 'kasi halau semua polis Melayu', 'ini negeri bukan Melayu punya lagi', 'butoh Melayu', 'mata-mata lancau', 'ini negeri bukan Melayu punya, kita mau halau semua Melayu', 'Melayu balik hutan', dan macam-macam lagi kata nista yang dikeluarkan!

Malah sampai ke peringkat pembunuhan, termasuk pelakon terkenal Mak Minah @ Makcik Pimpang Pekpot yang ditikam sampai mati di Jalan Raja Laut dan beberapa orang Melayu dibunuh di Setapak, termasuk sebelum itu Pak Kasim dibunuh di Jelutong, Pulau Pinang dan mayatnya dilempar dengan cat merah!!!

Setelah 43 tahun berlalu, setelah mendapat negeri Pulau Pinang, dan menjadi parti dominan didalam pakatan pembangkang, keangkuhan dan sikap cauvinis, rasis & extremis DAP tidak pernah luntur. Malah makin lama makin parah!

Ini terbukti apabila dalam pemilihan kepimpinan DAP Sabtu lepas (15 Nov 2012), kesemua 8 calun Melayu yang bertanding dilipat bungkus. Bukan sahaja tidak menang, tetapi mendapat tempat corot!

Sebaliknya tukun lama DAP iaitu Lim Kit Siang, Lim Guan Eng & Karpal Singh mendapat undi tertinggi dalam pemilihan itu! Anak Karpal Singh, Gobind Singh Deo turut memenangi tempat didalam Jawatankuasa Induk DAP!

Pendekkata, calon Melayu semuanya "Malai-si"; semuanya "mampus", "bungkus"!

Setelah 43 tahun berlalu, walau dilapik dengan pelbagai slogan "Malaysian Malaysia", "Middle-Malaysia", konon perjuangan "samarata-samarasa", namun semuanya terbukti sekadar slogan dan retorik politik. Ternyata wajah sebenar DAP sebagai parti cauvinis, rasis dan extremis terbongkar pada 15 Nov 2012!

Kalau ini pun masih tidak memberi mesej jelas kepada umat Melayu-Islam, terutamanya yang duduk didalam PAS dan PKR, yang masih didodoikan dengan kelentong DAP konon sudah berubah, DAP konon sudah menjadi parti pelbagai kaum, DAP berjuang untuk hak semua kaum, DAP konon sudah mendekati dan memahami Islam; kita tak tahu apa lagi bukti yang segelintir umat Melayu-Islam ini mahu. Bukti apa lagi mereka nak ALLAH berikan lagi?


Bersatulah Melayu !!! Mereka memang ANTI MELAYU !!!


Salam Perjuangan !!!

No comments:

Post a Comment