Thursday, July 28, 2011

Apa Yang Yahudi Cari Di bawah Masjid Aqsa?

Apa Yang Yahudi Cari Di bawah Masjid Aqsa?


Salam semua. Semoga anda semua umat Islam, diberkati oleh Allah.

Semua kita tahu, sekarang Yahudi sedang bermaharajalela di bumi Palestin. Laknatullah Yahudi, parasit di muka bumi Allah ini. Namun apa yang sedihnya, dunia arab hanya tahu mengecam sahaja. Pada pendapat saya , meraka sepatutnya menyerang “negara”(tak di iktiraf) Yahudi ni dari segala sudut.

Kenapa saya cakap macam ni? Cuba lihat peta di bawah.






Cuba anda semua lihat, utara, selatan, dan timur di kelilingi oleh negara-negara Islam. Ya, mungkin ada dikalangan anda yang mengatakan kekerasan bukan penyelesaiannya. Namun, sekarang kita sedang bercerita tentang maruah kita sebagai umat Islam yang sedang dipijak-pijak oleh Yahudi. Sepatutnya ketika ini, seluruh negara Islam bergabung dan memerangi Yahudi ini.

Sedangkan nabi Muhammad saw sendiri, dan para sahabat mengangkat senjata untuk menegakkan agama Islam.

Jika negara-negara Islam bersatu dari segi ketenteraan, dan memerangi Yahudi ini. Saya yakin, tiada negara lain yang mampu membantu Yahudi sekali pun Amerika Syarikat sendiri. Namun, kita memerlukan strategi yang ampuh. Sebagaimana tentera Yahudi membina replika bandar Gaza, sebelum melakukan serangan ini. Kita juga wajib tahu, kelemahan dan kekuatan Yahudi itu sendiri.

Saya sangat kasihan dengan Penduduk Yahudi, mereka dizalimi semenjak tahun 1948 lagi. Sehingga sekarang tiada pembelaan, kenapa perkara begini berlaku? Pastinya, kerana pihak Yahudi telah merancang penjajahan ini sejak beberapa ratus tahun yang lalu melalui pertubuhan Free Mason. Lihatlah bumi Palestin yang semakin mengecil ini, kenapa perkara ini terus berlaku?




Mungkin 10 tahun lagi, tiada lagi negara berdaulat yang bernama Palestin di muka bumi ini. Ketika itu, siapa yang harus dipersalahkan?

1 comment: