Wednesday, July 13, 2011

Cara membuat duit dengan online dari rumah




Cara Pendaftaran

1) Sila daftar di ruangan http://www.emailduit.com/?a=5184 . Masukkan maklumat di dalam borang pendaftaran yang disediakan dan klik pada DAFTAR PERCUMA.

2) Tidak kira anda ahli PERCUMA atau ahli BIZ, untuk memohon pengeluaran anda memerlukan seorang ahli BIZ dibawah anda. Komisyen ini adalah gabungan komisyen per email dan komisyen tajaan. Setiap pengeluaran memerlukan ahli BIZ yang berbeza.

3) Kami menyarankan supaya ahli kami mengisi maklumat lengkap di ruangan "PROFIL". Ini penting bagi memastikan proses pembayaran komisyen berjalan dengan lancar.

4) Komisyen tajaan bermaksud komisyen yang anda dapat jika anda mempunyai ahli BIZ yang berdaftar di bawah anda atau ahli PERCUMA dibawah anda yang menaiktaraf keahlian mereka ke ahli BIZ.

5) Sila lihat pada ruangan "JARINGAN" untuk melihat sama ada anda mempunyai ahli BIZ atau ahli PERCUMA dibawah anda.

6) Untuk memohon pengeluaran komisyen, sila ke ruangan "PENGELUARAN". Pilih seorang ahli BIZ di bawah anda dan klik pada mohon bayaran RM70.00. Anda tidak perlu memasukkan sebarang amount kerana jumlah RM70.00 adalah jumlah yang telah ditetapkan untuk setiap pengeluaran.

No comments:

Post a Comment