Friday, October 21, 2011

Saat Akhir Gaddafi hampir terbunuh dan di Bunuh !


Saat Akhir Gaddafi hampir terbunuh dan di Bunuh !




Al-Fatihah pada Muammar Gaddafi, kematiannya merupakan tamparan hebat kepada kerajaan negara Islam. Walaupun pelbagai catatan yang melambangkan kezalimannya, namun beliau tidak layak di layan begitu. Sedih.. nampaknya kuasa US dan barat menang lagi!

Mereka begitu gemar, negara Islam di huru harakan.

Tumbangnya negara Islam selepas Iraq dan Mesir!



Tindakan Libya juga yang ingin menggunakan emas sebagai pertukaran minyak antara punca beliau sangat dimusuhi. Sama seperti negara lain yang cuba mengelak dari menggunakan dollar Amerika pasti akan dihapuskan.

Begitulah episodnya pakatan barat mengeluarkan modal besar untuk menentang pemimpin Islam yang berani menentang mereka. Lebih 1 Billion telah dibelanjakan.

Mari kita sedekahkan Al-Fatihah kepada Muammar Gaddafi.

Kebaikkan pentadbiran Muammar Gaddafi klik SINI


pejuangmelaka - Semoga Allah memelihara Malaysia daripada malapetaka dan kezaliman musuh-musuh Islam.. Fikirkanlah sahabat2ku..




Salam Perjuangan ! 

1 comment:

  1. Allahu Akbar. Beginikah cara Islam bertindak terhadap bekas pemimpin negara. Tidak adakah undang-undang di utara benua Afrika itu. Selamat jalan tuan Kolonel, semoga Allah mengampuni dosa-dosamu. Allah sentiasa melihat apa yang dilakukan musuh-Nya terhadapmu. Yahudi dan Barat kini bertepuk tangan, musuh ketat mereka mati di tangan rakyatnya. Wahai rakyat Libya. Apakah yang kalian perolehi dengan kematian Ghadafi, kecuali negerimu dijajah oleh Barat (Nato)?.Hasil minyakmu dikuras oleh musuh-musuh Allah.

    ReplyDelete