Thursday, August 25, 2011

Mesej Arlene Tan Menjadi BUKTI Pendakwaan!

 Arlene Tan Telah Menghantar Mesej Kepada Rakan-rakannya setelah Membuat Laporan Polis.. Penafian kepada GaySec sehingga berjaya membuat GaySec membuat permohonan maaf..

Hapuskan gerakan puak-puak pendakyah..







Diharap pihak polis melihat bukti terbaru ini..ternyata Arlene Tan kaki fitnah terbesar!! group2 mereka sudah berjaya jahanamkan nama GAYSEC sebelum ini..sekarang..pihak polis..please take ur action..dakwa ARLENE TAN kerana FITNAH! anda sudah ada report dari Arlene Tan..GAYSEC ternyata tidak bersalah..dan Arlene Tan memang ada kaitan dengan Unscientific Malaysia,dan group Murtads In Malaysia N Singapore serta murtad..kerana diemail ni dia nyatakan dia nak makan pau babi bersama kawan2 dia yg dinyatakan..diminta semua print printscreen ni dan bawa ke balai polis..terutma balai polis tempat arlene tan buat report sebelum nih!! ALLAHUAKBAR! PIC CREDIT : KIDS CSI TEAM..



janji Allah dalam surat al Ankabut ayat 69:



"Dan orang-orang yang berjihad untuk (mencari keridhaan) Kami, benar- benar akan Kami tunjukkan kepada mereka jalan-jalan Kami. Dan sesungguhnya Allah benar-benar beserta orang-orang yang berbuat baik."

Saya benar-benar yakin janji Allah ini. Dan terbukti, ketika panitia sudah pada titik yang seolah tidak ada jalan keluar, Allah menunjukkan kebenaran janjin-NYA



Rujukan : Sini


Tepuk dada tanya selera.. Harap Islam sentiasa kekal di bawah lindungan ALLAH..

1 comment: