Monday, August 29, 2011

Tindakan pada makcik hajjah sitt al-wuzara dan AMS


Tindakan pada makcik hajjah sitt al-wuzara dan AMS

bagi anda yang tidak mengikuti kisah pendedahan makcik hajjah sitt alwuzara ini, mungkin ramai yang tidak mengetahui bahawa kumpulan-kumpulan anti-murtad telah berkerja keras untuk mengumpul bukti terhadap mereka yang terlibat dalam pergerakan murtad ini dan telah menjumpai bukti kukuh dan sahih untuk membuktikan bahawa mereka-mereka ini telah murtad dan telah menghina islam.. 


pasti ada juga diantara anda yang malas untuk mengikuti kisah pendedahan ini kerana sebelum ini pihak 'gaysec' telah tersalah target.. tetapi masih ada bukti kukuh yang menunjukkan bahawa yang tertuduh itu terlibat dengan pergerakkan murtad.. hal ini telah membuka jalan untuk mendedahkan siapa yang sebenarnya disebalik nama 'makcik hajjah sitt alwuzara'..

nantikan pendedahan terakhir mengenai makcik hajjah dan pertubuhan murtad ini pada 1 syawal.. bagi anda yang menyangka kerja mereka yang menyelidik ini sia-sia, sila berfikir kembali, disebabkan mereka akhirnya ada pihak yang telah membuka mata untuk mengambil tindakan terhadap puak-puak ini.. sekurang-kurangnya mereka memberikan sedikit sumbangan dan membantu pihak berkuasa.. apa yang anda dah lakukan? apakah sumbangan anda terhadap agama?


bila berbicara mengenai isu agama dan murtad ni, agak susah untuk dinilai berdasarkan undang-undang dunia.. jadi sekiranya kes ini dibawa kemuka pengadilan pun, mungkin yang batil boleh melangkaui yang haq.. mereka (anti-murtad) perlukan sokongan anda dan signature anda untuk meneruskan perjuangan sekiranya kes ini melarat dari undang-undang dunia dan menyebelahi pihak murtad.. mari kita beramai-ramai menandatangi e-petition ini..


rujukan 1 : gaysec.net

Sharing is caring.. "Sampaikan dakwah walaupun sepotong ayat"
Harap share di facebook atau twitter anda.. Salam Perjuangan..

No comments:

Post a Comment