Thursday, August 25, 2011

Mesej Rahsia Dan Terselindung


Mesej Rahsia Dan Terselindung

Untuk posting kali ini, saya akan berkongsi dengan saudara-saudara sekalian berkaitan dengan mesej rahsia yang ada di sekeliling anda. Sebenarnya apa agenda yang berlaku di sekeliling anda dipercayai telah di rancang kira-kira 50 tahun dahulu sebelum kejadian sebenar. Rahsia ini akan saya bongkarkan kepada anda sebentar lagi. Pelbagai pepatah orang melayu mengatakan masa itu EMAS! ada yang kata MASA itu NYAWA... dan macam-macam lagi. Betapa pentingnya masa juga di sebut dalam ayat Al-Quran, "Demi masa sesungguhnya manusia dalam kerugian". Melengahkan masa adalah salah satu teknik yang digunakan oleh golongan freemason-illuminati ini untuk mempengaruhi manusia. Terutamanya hiburan dan seks! ia adalah cara paling mudah untuk melekakan sekian manusia...

Baiklah tanpa membuang masa di hari yang mulia ini, saya akan tunjukkan video pertama berkaitan dengan World Trade Center beserta nama OSAMA dan mesej kejadian tersebut melalui duit Amerika. Sebenarnya kejadian tersebut telah dirancang lama dahulu... cuma tahun 2001 baru mereka melancarkan serangan. Sebab itu juga World Trade Center dibina biasa saja, sebab mereka bina untuk dimusnahkan. Untuk mendalami maksud saya sila lihat dan fahami video ini:


Inilah cara mereka sampaikan mesej.... hanya melalui duit saja. Ok next kita tengok video berikut:

Mereka tidak lagi menggunakan cara terang untuk mempengaruhi manusia... tapi kini mereka guna cara melalui subconcious mind! mereka masukkan mesej sex secara tidak sedar....Lagi kita tengok lagi video berikut:

Kemudian tengok yang ini pula:

Apa yang saya cuba sampaikan..... mesej mereka berada di sekeliling kita.


Hanya mereka yang lalai tidak menyedarinya..

Sharing is caring.. "Sampaikan dakwah walaupun sepotong ayat"
Harap share di facebook atau twitter anda.. Salam Perjuangan..

No comments:

Post a Comment