Friday, August 19, 2011

Tony Fernandes ambilalih QPR (Queens Park Rangers)

Tony Fernandes Malaysia melengkapkan pengambilalihan QPR




Sebagai penyokong penderitaan satu panjang yang perkembangan terkini ke atas dan luar padang melihat untuk menjadi akhirnya memberi kestabilan dari segi promosi kami di Liga Perdana dan kini pengambilalihan kelab itu oleh Malaysia Air Asia hartawan Tony Fernandes yang digunakan tinggal di Jalan Uxbridge itu. Di samping itu, seperti yang telah saya kerap berkata rakyat Malaysia adalah orang kegemaran saya jadi saya berharap perjanjian ini menyediakan peminat baru dari Malaysia dan pengunjung tetap baru ke Loftus Road.



Sejarah ringkas pasu kira-kira kenapa LM menyokong QPR dan bukan daripada Chelsea kerana sebagai London Barat yang lahir dan dibesarkan Saya masih ingat ingatan yang jelas keluarga dan rakan-rakan mengingatkan penyalahgunaan keji perkauman mereka atau sesiapa sahaja termasuk pemain Chelsea dari latar belakang minoriti etnik mendapat apabila akan atau bermain di Stamford Bridge. Alternatif perjalanan untuk Loftus Road sentiasa akan jauh lebih selesa dan mengalu-alukan untuk penyokong dengan muka Black atau Brown.

Dengan dua individu Tony Fernandes dan Amit Bhattia dipasang sebagai pemegang saham majoriti LM berharap bahawa bukan sahaja pembiayaan akan disediakan untuk bersaing dalam Liga Perdana tetapi penting QPR sekali lagi kembali kepada suasana kelab keluarga yang membawa saya untuk menyokong mereka. Khususnya salah satu kebimbangan tertentu saya adalah sedih pada hari perlawanan walaupun kepelbagaian menakjubkan Shepherds Bush dan White City yang anda boleh lihat ialah orang kulit putih di QPR replika baju yang tidak lagi tinggal di kawasan tetapi tidak mempunyai akar mereka di Barat London berjalan di Uxbridge Road atau Jalan Afrika Selatan dari stesen tiub, tetapi sangat sedikit penduduk tempatan Hitam atau Islam pergi ke perlawanan.

QPR di padang adalah 1 tanda mengagumkan pelbagai dan berbakat pemain dengan seperti Muslim Adel Taarabt, DJ Campbell, Jay Boothryd dan satu menandatangani dilaporkan akan berlaku Arsenal Muslim Armand Traore yang telah kini telah dilengkapi dengan bilik lembaga satu yang pelbagai di Tony Fernandes dan Amit Bhattia. Apa yang QPR memerlukan sekarang adalah bagi Lembaga untuk memberikan yang Andy yang sangat baik Evans yang Ketua Pegawai Eksekutif masyarakat QPR, Amanah yang sokongan yang sesuai kepada yang sekolah Estates dan tempatan dan menyediakan yang jangkauan masyarakat yang diperlukan untuk membuat Rangers satu pesaing mampan itu di Chelsea.

No comments:

Post a Comment