Thursday, August 11, 2011

Dakyah Secara HALUS..


Kebijaksanaan Dakyah2 barat..


Sila buang "s" dari blogspot dan menjadi blogspot.. Contohnya http://pejuangmelaka.blogspot.​com/ menjadi http://pejuangmelaka.blogpot.c​om/ Anda lihat apa akan jadi.. Bijaknya mereka. Dalam DIAM mereka berdakwah..





"Kebetulan pula, seorang kawan baik saya berketurunan India, beragama Kristian, bersimpati dengan Islam, menelefon saya baru-baru ini. Beliau yang mengajar di salah sebuah sekolah kebangsaan di Kuala Lumpur, mengadukan kepada saya mengenai seorang murid Melayu darjah satu yang diajar oleh guru tuisyen Kristian berbangsa Cina mengenai Kristian dan menghafal lagu-lagu Kristian. Saya mendengar lagu-lagu yang dinyanyikan oleh murid tersebut dengan teliti melalui telefon bimbit guru tersebut yang diserahkan kepadanya. Ternyata, anak kecil yang masih mentah dan tidak berdosa ini telah dicorakkan oleh guru Kristian tersebut melalui kelas tuisyen.

Tindakan guru tuisyen benar-benar keterlaluan dan amat kurang ajar. Saya amat mengharapkan pihak berkuasa akan mengambil tindakan tegas sebelum nasi menjadi bubur." selanjutnya klik

Semakin hari kebenaran semakin timbul, wujudnya dakyah-dakyah halus cuba mengambil kesempatan diatas kelemahan dan perpecahan di kalangan umat Islam hari ini. Kerana terlalu taksub untuk mengejar kuasa sampai segala hak dan kesucian Agama sanggup dilacurkan. Segala yang satu masa dahulu dicanang, disorak dilaung sebagai tonggak, asas dan iktikad perjuangan kini dengan mudah diputarbelit, dibuang dan "dilubangkunyitkan" kerana akur kepada pimpinan DAP(Kafir Harbi).. Mana pergi Negara Islam??? Mana pergi Hudud??? satu masa dulu sanggup mengkafirkan sesama umat kononnya nak menegeakkan hudud dan negara Islam, hari ini tunduk, dayus dan bacul.. Munafik melacurkan agama..

Sampai bila kita harus berkompromi?? Kafir laknat memanipulasikan ayat suci Al-Quran dan berdakwah kepada umat Islam?? Perkataan Allah digunakan gereja dan juga dalam Bible... buta sangatkah umat Islam hari ini??

Kita boleh lihat dengan jelas berlaku gerakan kristianisasi dan ianya merupakan ancaman yang NYATA terhadap akidah umat Islam di Malaysia.Yang paling sedih adalah, apabila ada cuba memgambil langkah awal untuk mencegah dari bertambahnya kes-kes murtad di negara.

No comments:

Post a Comment