Tuesday, September 13, 2011

Borang Anak Emas Tanpa Bangsa ?


GUAN ENG TAK MENGAKU KETURUNAN CINA

Lim Guan Eng hari ini mula memperkenalkan borang rasmi kerajaan yang tidak perlu mengisi keturunan seseorang. Menurut Guan Eng ia adalah yang pertama seumpamanya di Malaysia.
You boleh kasi hantam saya punya muka woo....
Borang Anak Emas Pulau Pinang yang digunakan untuk menuntut bayaran RM100 sempena kelahiran baru bayi dari ibu atau bapa yang menjadi pengundi di Pulau Pinang. Sekali imbas nampak macam Guan Eng nak terapkan konsep satu kaum iaitu kaum Malaysian. Tetapi kalau dibelek betul betul, sesuai dengan nama borang tersebut, ini macam nak ambik balik konsep negara komunis  yang menjadikan semua bayi baru lahir anak kerajaan.  Ini adalah langkah awal dalam menafikan hak ibubapa terhadap anak-anak sebagaimana yang dibuat oleh komunis. Nanti bila dah cukup kuat, mereka akan tuntut bahawa Anak Emas itu adalah Anak Kerajaan. Ibu bapa akan mempunyai had yang terbatas terhadap anak-anak mereka. Maka sebelum anak-anak tersebut bebas menyatakan pendirian sendiri sebelum umur mereka 21 tahun, kerajaan yang akan menentukan nasib mereka. Anak Melayu, anak Cina, anak India dan anak sesiapa sahaja tidak akan tahu asal usul mereka. 

Ini adalah cara halus DAP untuk menghilangkan identiti bangsa, suatu hal yang telah berjaya dilakukan oleh rakan mereka PAP di Singapork bilamana pakaian yang dianggap pakaian kebangsaan yang dipakai oleh ratu cantiknya terus dipersoalkan.

Langkah pertama 

1- Menghapuskan Taraf Bumiputra/Melayu.

2- Semua layak masuk UiTM jika memerintah.

3- Lesen-lesen PKK/CIDB/AP akan terhapus.







Semoga Bangsa Mim membuka mata.. 
Jangan salahkan UMNO atau PAS tetapi Renungkan SIAPA KITA JIKA TERUS HIDUP BERDAMPING BUKAN MELAYU..


MELAYU ITU ISLAM,
ISLAM ITU MELAYU,
MARI KITA BERSATU,
MENENTANG PETUALANG BANGSA !


Salam Perjuangan..

No comments:

Post a Comment